תיקון פרנזים

דף הבית » תיקון שטיחים » תיקון פרנזים

תוכן העניינים

תיקון פרנזים – 20 שנות ניסיון בתיקון שטיחים

פרנזים, המכונים גם גדילים או שוליים של שטיחים, הם החלק העדין והחשוב ביותר בשטיח. פרנזים הוא השם שמתאר את השוליים אנכיים (ברוחב) של השטיח. ריצה, חיות מחמד ומברשות של שואבי אבק עלולים לפגוע בהם משמעותית ולקרוע אותם, כך שתיקון פרנזים על ידי חברת תיקון וניקוי שטיחים היא האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

לייעוץ והדגמה ללא עלות השאירו פרטים:

תיקון שטיחים ופרנזים מקצועי

תיקון פרנזים מקצועי יכול לעזור לכם במגוון רחב של בעיות. במקרים רבים פרנזים ארוכים מידי או קרועים יכולים לגרום לכם ליפול מהם, מה שעלול להוביל לסיכון משמעותי. ישנם מקרים בהם החוטים הארוכים ניתנים להברשה ניקוי או יישור, אם הם מפריעים לכם בעין או בתפקוד ניתן לקצר או אפילו להסיר אותם לגמרי. במהלך חייהם של הפרנזים, הקצוות מתלכלכים ונעשים כהים, מה שעלול להוביל אולי לצורך של ניקוי שטיחים מקצועי, או הלבנת והבהרה של הפרנזים. במקרים קשים מאוד, הדרך הטובה ביותר היא להסיר את הפרנזים ולתפור חדשים ויפים.

אנו מומחים בניקוי ותיקון פרנזים ממגוון סוגי שטיחים, לרבות תיקון שטיח פרסי, אפגני ושטיחים מזרחיים באופן כולל. אנו מתגאים במתן שירותים איכותיים לתיקון שטיחים והארכת חיי השטיח היקר שלכם. שיקום פרנזים, ציציות או גדילים הם אחד מהשחזורים הנפוצים ביותר בשטיחים ניידים. קצוות השטיח עלולים מידי פעם להיפרם או להסתבך, בשטיחים בעבודת יד זה עלול לגרום לבסיס השטיח להתפרק עם הזמן, לכן חשוב לטפל בזאת במיידי ולא לחכות. אף אחד לא רוצה לראות את השטיח האהוב ויוקרתי שלו נהרס לנגד עיניו, לכן אם השטיח שלכם ניזוק, חשוב לתקן זאת במהירות האפשרית, ככל שאתם מחכים עוד, ככה הוא עלול להיפרס יותר ויותר. אם אתם מחפשים תיקון איכותי ועמיד לאורך זמן, אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם וללא התחייבות.

השיטה המומלצת להחלפה ולתיקון פרנזים

ישנם שיטות רבות להסרה והתקנת פרנזים, השיטה הטובה ביותר היא כמובן התקנת פרנזים בעבודת יד, במקרה בו השטיח שלכם נארג בעבודת יד כל שיטה אחרת תיראה לעיין ותהיה פחות אסתטית. שיטה נוספת הינה החלפת פרנזים בעבודת מכונה, שיטה זו מתאימה לפרנזים בשטיחים מודרניים, או כאשר אתם מחפשים תיקון זול לשטיח. ישנם שיטות של הדבקת פרנזים – זו הינה אולי שיטה במחיר זול, אך האיכות שלה לא תספק אתכם לתווך ארוך. החלפת פרנזים מקצועי צריך להיות בהתאמה מדויקת לפרנזים המקוריים, לדוגמא פרנזים העשויים ממשי, קילים, נול צמר או השיטה הנפוצה ביותר החלפת פרנזים מכותנה.

איתי קליסקי
איתי קליסקי
קרא עוד
שירות מהיר וזמין, הגיע בזמן, עבד בזריזות והשאיר שטיחים כ"כ נקיים! מרגישה שהן חדשות! מחיר הוגן מאוד! ממליצה מכל הלב!
אורה שמואלי
אורה שמואלי
קרא עוד
הגיעו היום לנקות לנו את הספה והשטיחים לאחר מעבר דירה, עבודה נהדרת הגיעו בזמן שאמרו והודיעו כחצי שעה לפני הגעה, ניקיון מעולה עם כלים ברמה, היה מהיר ועבודה יסודית ואפילו ניקו את הרצפה לאחר שסיימו עם הספה כדי להשאיר את הבית כמו שהיה לפני שהגיעו. מאוד מרוצה מהשירות תודה רבה.
חני שוורץ
חני שוורץ
קרא עוד
מאוד מאוד ממליצה של שירותי הניקיון והתיקון של המרכז לחידוש שטיחים. הגיעו בזמן, הסבירו על התהליך והפגינו הרבה ידע ומקצועיות בתחום. העבודה הייתה יסודית ומקצועי. השטיח נראה חדש. מאוד מאוד מרוצים מהתוצאה ומהמחיר.
הדר דנינו
הדר דנינו
קרא עוד
המענה האנושי והאמין בלי מניפולציות הכל ישר ונעים מרגישים שמדברים עם בן אדם אנושי וטוב דבר ראשון שזה לבד מבחינתי הכי שווה בעולם
נאור תורגמן
נאור תורגמן
קרא עוד
תיקון וניקוי שטיחים עושים רק אצל המרכז לחידוש שטיחים. המענה המהיר, התיקון והניקוי המקצועי והשירות שלהם עשו אותי ללקוח קבוע ללא ספק. מזמין אותם שוב בלי לחשוב פעמיים.
הקודם
הבא

מה לא לעשות בעת תיקון שטיחים

אם אינכם אוהבים את המראה של הפרנזים, בבקשה מכם אל תגרמו לנזק נוסף ותנסו לקרוע אותם או לגזור אותם. גזירת פרנזים בדרך לא מקצועית יכולה להוביל לחוטי השטיח להתפרק ולהיפרם. יש להבין, הפרנז או בעצם עמוד השידרה של השטיח, במקרים בהם הפרנזים מתבלים ולא מתוקנים כראוי, השטיח שלכם עלול להתקצר ולאבד מערכו משמעותית. אם אינכם אוהבים את הפרנזים, ניתן להסיר אותם בעזרת חברה מקצועית לתיקון שטיחים בכל רחבי הארץ. אם אתם מעוניינים בהסרת פרנזים, הדרך הטובה והאסתטית ביותר לעשות זאת זה להסיר את הפרנזים בדרך מקצועית, ולאחר מכן לבצע תיקון קנטים (תפר סופי מלופף) כך שמצד אחד הפרנזים ייעלמו, ומצד שני השטיח שלכם יישמר יפה ושלם.

מחיר תיקון פרנזים

חשוב לציין, ביצוע העבודה נעשה על ידי אמנים לתיקון שטיחים, אנו מבצעים תיקונים ללא דופי וברמה הגבוה ביותר. התיקון נעשה ע"י החומרים האיכותיים ביותר, כך שהתיקון יהיה חזק ואיכותי מאוד.  לפניכם מחירון תיקון והחלפת פרנזים מעודכן לשנת 2023. המחירים כוללים מע"מ כחוק.

 

סוג התיקון המבוקש

מחיר תיקון מומלץ (₪)

החלפה ותיקון פרנזים עבודת מכונה – מחיר למטר רץ

250 – 400 ₪

החלפה ותיקון פרנזים בעבודת יד – מחיר למטר רץ

400 – 500 ₪

החלפה ותיקון קנט בעבודת מכונה – מחיר למטר רץ

100 – 200 ₪

החלפה ותיקון קנט בעבודת יד – מחיר למטר רץ

300 – 400 ₪

ניקוי שטיחים עבודת מכונה במפעל – מחיר למטר מרובע לפני תיקון

70 ₪

ניקוי שטיח שאגי / דמוי שאגי במפעל – מחיר למטר מרובע לפני תיקון

80 ₪

ניקוי שטיחים בעבודת יד – במפעל מחיר למטר מרובע לפני תיקון

90 ₪

המרכז לחידוש שטיחים

חברת המרכז לחידוש שטיחים הינה חברה מיומנת ומנוסה לתיקון שטיחים בעבודת יד ומכונה. אנו בעלי וותק וניסיון של למעלה מ-20 שנים של תיקון שטיחים ללקוחות פרטיים ועסקיים. אנו מאמינים בשירות אישי ואדיב לכל הלקוחות, כך שכל השירותים שלנו כוללים איסוף והחזרה של הפריטים עד הבית ובשירות VIP. כמו כן, אנו מספקים שירותי ניקוי שטיחים במפעל או ניקוי שטיחים עד הבית, כולל ניקוי שטיחים פרסיים, שטיחים אפגניים, שטיחי משי וכמובן שטיחים סיניים. אנו מזמינים אתכם לקבלת ייעוץ מקצועי ללא עלות וללא התחייבות, צרו קשר עוד היום! 072-3712009



זה עשוי להיות חלופה מאוד זולה להחלפת השטיח, אם יש לכם קרע או שהשטיח שלכם זקוק לתיקון והחלפת פרנזים אתם יכולים להחליף אותם עם חברה מקצועית במחיר משתלם וזול יותר מאשר לקנות שטיח חדש

פרנזים עלולים להינזק מהרבה סיבות. הסיבה העיקרית והנפוצה ביותר היא מהשואב אבק, הוא עשוי למשוך את חוטי הפרנז לקרוע אותם. אם לא מטפלים בזה בזמן זה עשוי לגרום לבסיס השטיח להיפרם.

תוכן העניינים

שירותים מרכזיים
אודות הכותב
תמונה של אלעד גבאי
אלעד גבאי

בן 46, בעל ניסיון של 20 שנים בתיקון שטיחים, ו10 שנים בניקוי שטיחים, עובד במרכז לחידוש שטיחים, ומפעל לניקוי שטיחים וריפודים. נשוי לעדן ואבא לאורי, ליאור ואדל. תושב ראש העין כבר 10 שנים.
משפט אהוב "לא חיית היום עד שעשית משהו טוב למען אדם אחר שלא יוכל להחזיר לך."

מאמרים שיעניינו אותך...
לקבלת הצעת מחיר
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דילוג לתוכן