ניקוי שטיחים בבית הלקוח

דף הבית » ניקוי שטיחים בבית הלקוח

תוכן העניינים

חברת ניקוי שטיחים בבית הלקוח - 100% איכות מובטחת

ניקוי שטיחים בבית הלקוח נראה פשוט, אך למעשה כדי לנקות שטיח באמת, בצורה עמוקה ולהסיר 100% מהכתמים זה דורש בהרבה ניסיון ומכשור הרבה יותר מקצועי ממה שבדרך כלל חברות לניקוי שטיחים בבית הלקוח מנקות בעזרתם. גם כאשר אתם מזמינים מנקה שטיחים מקצועי, זה לא אומר שבאמת בעל המקצוע המיומן יגיע אליכם עד הבית, אלה ייתכן שישלחו אליכם עובד צעיר וללא ידע מקצועי, כך שהשטיח האהוב שלכם לא יקבל טיפול וניקוי מקצועי למדי. זו הסיבה שאנו במרכז לחידוש שטיחים לא פועלים כך, כל אחד ואחד מצוות העובדים שלנו עבר הכשרה מתאימה ומקצועית, כך שהשטיח שלכם יקבל את הטיפול הטוב ביותר כאשר אתם מזמינים אותנו לבצע עבורכם ניקוי שטיחים בבית הלקוח

לייעוץ והדגמה ללא עלות השאירו פרטים:

היתרונות שלנו בניקוי שטיחים בבית הלקוח

אפקטיביות ומקצועיות ללא פשרות – אצלנו הניקיון יישאר לאורך זמן, ולאחר ניקיון שלנו השטיח שלכם לא יתלכלך בקלות ובמהירות כמו שאתם רגילים לראות עד עתה, שהשטיח מתלכלך מאוד מהר לאחר ניקיון. אנו במרכז לחידוש שטיחים לא מנסים רק להרשים אתכם בניקיון עמוק ומקצועי, אלה גם בניקיון שמחזיק פי 2 או 3 משאר שיטות ניקוי שטיחים בבית הלקוח בצורה סטנדרטית. בעזרת שיטות טיפול מיוחדות אנו נסיר את כל שאריות החומרי ניקיון הדביקים, ובכך נבטיח לכם שלאבק, לכתמים וללכלוך יהיה קשה מאוד לחדור לסיבי השטיח.

ניקיון עמוק עד הבית – מכונות ניקוי שטיחים מסוימים מסוגלות לנקות רק את השכבה החיצונית והעליונה של השטיח שלכם. זה אולי נראה נקי, אבל בעומק השטיח עלול להצטבר הרבה לכלוך שלא נוקה כראוי, כך שלאחר שיעברו מספר שבועות מהניקיון ותדרכו מעט על השטיח הלכלוך שלא נוקה בעומק השטיח עלול לחזור ולצוף בחזרה למעלה. תופעה זו נוצרת כאשר לא משתמשים במכונות דיי עוצמתיות, לצורך הדוגמא נסביר, ישנם מכונות שהעוצמת הזרקה ושאיבה שלהם נמוכה למדי, כך שאם השטיח או הריפודים שלכם ינוקה בשיטה זו – קרוב לוודאי שהשטיח יראה נקי לאחר הניקיון, אך הניקיון הזה לא יחזיק מעמד זמן רב. כאשר אנו מנקים שטיחים בבית הלקוח אנו מגיעים עם מכשור תעשייתי וברמה הגבוה ביותר, וזו הסיבה שאנו יכולים להבטיח עבורכם שיטות ניקוי שטיחים בבית הלקוח באופן עמוק ויסודי.

טכנולוגיית ייבוש מהיר – אנו מנקים שטיחים וריפודים בצורה אפקטיבית ומקצועית, בעזרת מכונות מיוחדות אנו מסוגלים לספק עבורכם שיטות ניקוי יבש לשטיחים, או שיטות ניקוי שטיחים בהזרקה ויניקה – אך עם זמן ייבוש מהיר יותר מבדרך כלל. אנו נעזרים במכשור מקצועי ותעשייתי ברמה הגבוה ביותר, המכונות בהם אנו משתמשים הינם מכונות עם 2 מנועי שאיבה 3 דרגות, כך שאנו מעניקים שאיבה עמוקה במיוחד לשטיח, למעשה לאחר הניקיון ייתכן שיידרש רק מספר שעות בודדות עד לייבוש סופי. אגב, לניקוי שטיחים מקיר לקיר יש לנו שיטה שמצריכה ייבוש של שעה בלבד!.

ניקוי שטיחים בבית הלקוח VS ניקוי שטיחים במפעל

שטיחים הינם פריטים כבדים ומסורבלים, לכן לא תמיד ניתן להוציא מהבית שטיחים מסוימים, למרות שהזמנת חברה לניקוי שטיחים במפעל זו האופציה המומלצת ביותר, לעיתים היא מיותר וניתן להגיע לאותה התוצאה בניקוי בבית הלקוח על ידי מנקה שטיחים מקצועי. ניקוי שטיחים במפעל הינו שירות שאנו מספקים כולל איסוף והחזרה עד הבית, כך שלפעמים זה אפילו יכול להיות נוח יותר עבורכם, כמובן שבמפעל השטיח עובר תהליכי ניקוי שלא ניתן לספק אותם כאשר מבצעים ניקוי שטיחים בבית הלקוח, תהליכים אלו כוללים מכונות ניעור, מכונות קרצוף ומכונות ייבוש ואריזה מקצועיים. עם כל הנוחות שאנו מספקים בניקוי שטיחים במפעל, לשטיחים שרק זקוקים לריענון, שטיחים כבדים או שטיחים מקיר לקיר אנו יכולים לספק תוצאות מיידיות בבית הלקוח. ישנם שטיחים שאנו מסוגלים לבצע עבורכם ניקוי באותו רמה כמו במפעל, אך בבית הלקוח ובבית שלכם. זה עלול להיות מבלבל לחשוב היכן לבצע את הניקיון, אל למרבה המזל אנו מספקים ייעוץ אמין חינם. בעת הזמנת שירות ניקוי שטיחים מבית המרכז לחידוש שטיחים, אנו נבקש מכם תמונה של השטיח שלכם, אנו נזהה את הדגם וסוג סיב השטיח, נשאל אתכם מספר שאלות, ובהתאם לכך נמליץ עבורכם את שיטת הניקיון המומלצת. אנו מזמינים אתכם לחייג אלינו ולקבל ייעוץ מקצועי וללא התחייבות: 072-3712009

איתי קליסקי
איתי קליסקי
קרא עוד
שירות מהיר וזמין, הגיע בזמן, עבד בזריזות והשאיר שטיחים כ"כ נקיים! מרגישה שהן חדשות! מחיר הוגן מאוד! ממליצה מכל הלב!
אורה שמואלי
אורה שמואלי
קרא עוד
הגיעו היום לנקות לנו את הספה והשטיחים לאחר מעבר דירה, עבודה נהדרת הגיעו בזמן שאמרו והודיעו כחצי שעה לפני הגעה, ניקיון מעולה עם כלים ברמה, היה מהיר ועבודה יסודית ואפילו ניקו את הרצפה לאחר שסיימו עם הספה כדי להשאיר את הבית כמו שהיה לפני שהגיעו. מאוד מרוצה מהשירות תודה רבה.
חני שוורץ
חני שוורץ
קרא עוד
מאוד מאוד ממליצה של שירותי הניקיון והתיקון של המרכז לחידוש שטיחים. הגיעו בזמן, הסבירו על התהליך והפגינו הרבה ידע ומקצועיות בתחום. העבודה הייתה יסודית ומקצועי. השטיח נראה חדש. מאוד מאוד מרוצים מהתוצאה ומהמחיר.
הדר דנינו
הדר דנינו
קרא עוד
המענה האנושי והאמין בלי מניפולציות הכל ישר ונעים מרגישים שמדברים עם בן אדם אנושי וטוב דבר ראשון שזה לבד מבחינתי הכי שווה בעולם
נאור תורגמן
נאור תורגמן
קרא עוד
תיקון וניקוי שטיחים עושים רק אצל המרכז לחידוש שטיחים. המענה המהיר, התיקון והניקוי המקצועי והשירות שלהם עשו אותי ללקוח קבוע ללא ספק. מזמין אותם שוב בלי לחשוב פעמיים.
הקודם
הבא

מחיר ניקוי שטיחים בבית הלקוח

מחירון ניקוי שטיחים בבית הלקוח משתנה בהתאם למספר פרמטים מרכזיים. סוג האריגה של השטיח, סיב השטיח וגודלו, מחיר ניקוי שטיחים נקבע בהתאם לפרמטרים אלו והמחיר מתייחס בדרך כלל למטר מרובע.

ניקוי שטיח בבית הלקוח עד 4 מ"ר – החל מ- 300 ₪

ניקוי שטיח בבית הלקוח עד 6 מ"ר – החל מ 320 ₪

ניקוי שטיח בבית הלקוח עד 8 מ"ר החל מ 350 ₪

 

סוג שטיח

שיטת ניקיון מומלצת ומחיר מומלץ

ניקוי שטיח פרסי

שטיח פרסי במרבית המקרים יהיה שטיח המיוצר בעבודת יד, ניקוי שטיח פרסי דורש מיומנות, לא כל בעל מקצוע יודע כיצד לנקות שטיח כזה. לפני תחילת הניקיון צריך לסגור היטב את השטיח ולהתאים לו שיטת ניקוי מותאמת אישית בהתאם לרמת הכתמים וצבעי השטיח. מחיר ניקוי שטיח פרסי יהיה דומה למחיר ניקוי שטיח בעבודת יד, למעט אם מדובר בשטיחים עם משי.

ניקוי שטיח אפגני

ניקוי שטיח אפגני לא שונה בהרבה מאשר ניקוי שטיחים פרסיים, למעשה ההבדל היחיד בניהם הינו ששטיח אפגני הוא בעל טקסטורה שונה ולעיתים סוגי צבעים שונים, שלזה בהחלט צריך להתחיל בכובד ראש. מחיר ניקוי שטיח אפגני דורש מיומנות, ולכן מחיר ניקוי עבורו יהיה מעט יותר מאשר המחיר לניקוי שטיח מכונה פשוט.

ניקוי שטיח סיני

שטיחים סיניים מאופיינים בעובי השטיחים. אם אתם שואלים האם ניתן לנקות שטיח סיני בבית הלקוח? כן, האם כדי לנקות שטיח סיני בבית הלקוח? לא! אם אתם רוצים להימנע מנזק לעולם אל תבצעו ניקוי שטיח סיני בבית הלקוח. השטיח עלול לא להתייבש בזמן המתאים וליצור עובש, טחב וריחות לא נעימים. מחיר ניקוי שטיח סיני יהיה מורכב מעובי השטיח, גודלו וסוג הסיב שלו.

ניקוי שטיח חבל

ניקוי שטיח חבל מורכב בדרך כלל מכותנה, או סיבי קש טבעיים. ניקוי שטיח חבל (קש) דורש מיומנות מרבית, ישנם חומרים רבים שעלולים לגרום נזק לשטיחים אלו! בחרו רק חברה מקצועית ומנוסה לניקוי שטיח חבל. מחיר ניקוי שטיח חבל יהיה בהתאם לשיטת האריגה שלו.

ניקוי שטיח בעבודת יד

ניקוי שטיחים בעבודת יד הינם שטיחים עדינים, שיטות הניקיון שלהם נצרך להיות עדין גם כן. שטיח הארוג בעבודת יד בדרך כלל יהיה מורכב מסיבי צמר, כותנה, קש, ומשי. עלות ניקוי שטיח בעבודת יד הינו במחיר של החל מ-90 ₪ למ"ר, כמובן לניקוי במפעל כולל איסוך והחזרה

ניקוי שטיחם עבודת מכונה

ניקוי שטיחים מכונה ניתנים לניקוי בבית הלקוח, בין אם מדובר בניקוי שטיחים איקאה, בדולינה, השטיח האדום או כל חברה אחרת.

ניקוי שטיח שאגי

ניקוי שטיח שאגי דורש מיומנות ומכשור ברמה הגבוהה ביותר! ניתן לנקות שטיחי שאגי בהרבה צורות – השאלה המתבקשת הינה האם בעת ניקוי בבית הלקוח ניתן להגיע לתוצאה מקסימלית? ממש לא!. כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר שניתן להגיע בניקוי שטיחי שאגי, מומלץ להזמין שירות ניקוי שטיחים במפעל.

ניקוי שטיח משי

שטיחי משי הינם שטיחים עדינים מאוד! ניקוי שטיח משי מומלץ לבצע בשיטת ניקוי יבש לשטיחים. שיטה זו הינה שיטה מבוססת חומרי ניקיון על בסיס לחות ולא על בסיס מים. משום ששטיחי משי עלולים להיקרע בזמן הניקיון, בחרו רק בחברה מומלצת ומקצועית שיודעת כיצד לטפל בשטיחים אלו. מחיר ניקוי שטיח משי יהיה היקר ביותר בקטגוריה, משום שמשי דורש לפעמים שיטות ניקוי יבש לשטיחים בלבד, במקרים אחרים נצטרך לבצע עבורו ניקוי בשיטה מיוחדת וקפדנית.

תוכן העניינים

שירותים מרכזיים
אודות הכותב
תמונה של אלעד גבאי
אלעד גבאי

בן 46, בעל ניסיון של 20 שנים בתיקון שטיחים, ו10 שנים בניקוי שטיחים, עובד במרכז לחידוש שטיחים, ומפעל לניקוי שטיחים וריפודים. נשוי לעדן ואבא לאורי, ליאור ואדל. תושב ראש העין כבר 10 שנים.
משפט אהוב "לא חיית היום עד שעשית משהו טוב למען אדם אחר שלא יוכל להחזיר לך."

מאמרים שיעניינו אותך...
לקבלת הצעת מחיר
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דילוג לתוכן