ניקוי שטיח כותנה

דף הבית » ניקוי שטיחי כותנה

תוכן העניינים

שטיח כותנה, צמר באריגת חבל

כותנה הינו חומר גלם טבעי מרהיב ביופיו, הכותנה משמש ביצור שטיחים איכותיים ונעימים למגע. עם הזמן והשימוש התכוף, השטיחים עלולים להתלכלך מאבק, כתמים, ובלאי טבעי. לכן, ניקוי שטיחי  כותנה מקצועי הוא צעד חיוני בהארכת החיים והשמירה על המראה הקלסי, האסטטי, וההיגייני של השטיחים שלכם.

שירות ניקוי השטיחים שלנו הינו שירות מקצועי המתנהל בצורה אחראית ומקצועי, אחת התכונות החשובות שלנו הינה התמקדות מלאה בהתאמת שיטת ניקוי בהתאם לסוג השטיח או הטקסטיל, במקרה שלנו נדבר על סיב הכותנה והתאמת השיטות המומלצות. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת וחומרים ייחודיים, אנו מנקים את שטיחי הכותנה בעדינות ויעילים, כך שלאחר הניקוי יתווסף לשטיח ברק ומראה כמעין חדש. כמובן שבחירת החברה הנכונה לביצוע המשימה זה ישפיע משמעותית על ניקוי השטיח, וכדי להבטיח שהשטיח שלכם ינוקה בצורה מיטבית, מומלץ לבחור בחברת ניקוי שטיחים מקצועית שמציעה אחריות מלאה ומחיר הוגן.

לפני שבוחרים שירותי ניקוי, כדי להתקשר אליהם ולשמוע מהם את שיטת הניקוי, חשוב לוודא שחברת הניקיון יודעת כיצד לבצע ניקוי וטיפול לשטיחים העשויים מכותנה. מומלץ להעדיף חברות ניקוי שטיחים שמציעות שימוש בטכנולוגיה ירוקה ואקולוגית, כדי להבטיח שהשטיח יישמר איכותי וחזק ללא בלאי (שכן חומרים לא איכותיים עלולים לגרום לכך).

לייעוץ והדגמה ללא עלות השאירו פרטים:

ההבדלים בין ניקוי עצמי לניקוי שטיח כותנה באופן מקצועי

ניקוי עצמי של שטיח מכותנה עשוי להיות משימה קשה ואף לפגוע בסיבי ואיכות השטיח. הכותנה הינה חומר גלם שסופג לכלוך בקלות, לכן אם על יש לכם שטיח כותנה עם מספר צבעים אתם עשויים לגרום לנזק בתהליך ניקוי עצמי. אם תשמשו בחומרים לא נכונים או בשיטות לא ייעודיות, יתכן ותגרמו לשטיח לנזק ובכך תאבדו את המראה היפה שלו.

בניקוי מקצועי אנו נפעל בצורה יעילה ועם חומרים איכותיים המותאמים לסוג השטיח שלכם, מה שיאפשר לנו להסיר כתמים, לכלכוך וחיידקים מבלי להזיק לשטיח. אנו נותנים תשומת לב מרבית לסוג הבד שאותו אנו מנקים, לניקוי הכתמים העקשניים ביותר, וכמובן לסיבה האישית שבגינה תרצו לבצע ניקוי עמוק לשטיח. בנוסף, כאשר אנו מבצעים ניקוי שטיח כותנה מקצועי בבית הלקוח או במפעל אנו נעזרים במכשור טכנולוגי מתקדם כדי להבטיח שנגיע לתוצאות הטובות ביותר בניקוי עמוק לשטיח.

מתי לבצע ניקוי עצמי לשטיח כותנה:

תקציב: כאשר אין לכם תקציב מספיק כדי לבצע ניקוי לשטיח הכותנה שלכם באופן מקצועי, ניתן להיעזר בשיטות ביתיות לניקוי השטיח.

כתמים חדשים או קטנים: עבור ניקוי כתמים, או אם ברגע זה נוצר כתם על גבי השטיח מומלץ לבצע עבורו ניקוי לבד בעזרת שיטות מנוסות. כמו כן חשוב לנקות את הכתם כאשר הוא נוצר ולא לחכות זמן רב.

בדקו את הוראות היצרן: לפני כל ביצוע ניקוי לפריט חדש ובמיוחד לפני ניקוי שטיח כותנה מומלץ לבדוק תחילה את הוראות היצרן, לאחר מכן ובמידה ואתם מבינים את כללי הניקוי שמופיעים בהוראות היצרן תוכלו לנסות לבצע ניקוי אך רק ובמידה שהם לא הנוגדים את הוראות היצרן.

מתי להזמין חברה לניקוי שטיח כותנה:

כתמים קשים ומסובכים: אם בשטיח שלכם יש כתמים קשים ומסובכים כמו כתמי יין, שמן או צבע, חברת ניקיון מקצועית תהיה הפתרון הנכון. אנו מכירים את הטכניקות המתקדמות ואת החומרים הנכונים להסרת כתמים קשים.

שטיחים בעלי ערך אישי: אם השטיח שלכם יקר או בעל ערך סנטימנטלי, כדאי לבחור בניקוי מקצועי כדי להבטיח שהם ינוקו ביעילות ולא ייפגעו בתהליך הניקיון.

שטיחים גדולים וכבדים: בשטיחים גדולים וכבדים ניקוי לבד עשוי להיות קשה ומסורבל. חברת ניקיון מקצועית תספק את הידע, הציוד והיכולת לטפל בשטיחים גדולים ומיוחדים ללא קושי וסיכון לנזק. עבור ניקוי שטיח כותנה גדולים אנו מספקים ניקוי במפעל המקצועי שלנו, אנו מסוגלים לנקות שטיחים בכל הגדלים, כולל ניקוי שטיחים מקיר לקיר, או ניקוי שטיחים מעל 20 מ"ר.

 

איתי קליסקי
איתי קליסקי
קרא עוד
שירות מהיר וזמין, הגיע בזמן, עבד בזריזות והשאיר שטיחים כ"כ נקיים! מרגישה שהן חדשות! מחיר הוגן מאוד! ממליצה מכל הלב!
אורה שמואלי
אורה שמואלי
קרא עוד
הגיעו היום לנקות לנו את הספה והשטיחים לאחר מעבר דירה, עבודה נהדרת הגיעו בזמן שאמרו והודיעו כחצי שעה לפני הגעה, ניקיון מעולה עם כלים ברמה, היה מהיר ועבודה יסודית ואפילו ניקו את הרצפה לאחר שסיימו עם הספה כדי להשאיר את הבית כמו שהיה לפני שהגיעו. מאוד מרוצה מהשירות תודה רבה.
חני שוורץ
חני שוורץ
קרא עוד
מאוד מאוד ממליצה של שירותי הניקיון והתיקון של המרכז לחידוש שטיחים. הגיעו בזמן, הסבירו על התהליך והפגינו הרבה ידע ומקצועיות בתחום. העבודה הייתה יסודית ומקצועי. השטיח נראה חדש. מאוד מאוד מרוצים מהתוצאה ומהמחיר.
הדר דנינו
הדר דנינו
קרא עוד
המענה האנושי והאמין בלי מניפולציות הכל ישר ונעים מרגישים שמדברים עם בן אדם אנושי וטוב דבר ראשון שזה לבד מבחינתי הכי שווה בעולם
נאור תורגמן
נאור תורגמן
קרא עוד
תיקון וניקוי שטיחים עושים רק אצל המרכז לחידוש שטיחים. המענה המהיר, התיקון והניקוי המקצועי והשירות שלהם עשו אותי ללקוח קבוע ללא ספק. מזמין אותם שוב בלי לחשוב פעמיים.
הקודם
הבא

ניקוי שטיח כותנה בבית הלקוח או במפעל – מה עדיף?

 

ישנן שיטות רבות לביצוע ניקוי שטיחים הכוללים ניקוי יבש לשטיחים, ניקוי שטיחים בקיטור ועוד… אך אנו ממליצים על שתי דרכים עיקריות לביצוע המשימה, ניקוי שטיחים במפעל או ניקוי שטיחים בבית הלקוח, הכל בהתאם לצורך שלכם. כדי לבצע תיאום ולראות כיצד אנו יכולים לעזור לכם גם בניקוי איכותי ועמוק וגם להוזיל את המחיר, אנו נבקש תמונה של השטיח – ובכך נדע איזה שיטה הינה המתאימה ביותר.

ניקוי שטיחים בבית הלקוח:

נוחות – הניקוי מתבצע בבית ואתם נהנים מניקוי מקצועי המתבצע בביתכם, כך שאין צורך לדאוג ולחשוש איך יתבצע הניקיון

זמן מופחת לסיום התהליך – ניקוי שטיחים בבית הלקוח מתבצע בזריזות רבה ותוך מספר שעות אתם יכולים כבר להשתמש בשנית בשטיח.

שיטה מיוחדת, זולה ואותם התוצאות – אנו במרכז לחידוש שטיחים נעזרים בשיטה ייחודית לניקוי השטיחים בבית הלקוח, אנו מסוגלים לבצע ניקוי שטיחים בבית הלקוח – אך שהתוצאות יהיו ממש כמו במפעל. ההבדל היחיד בניקוי הינו שתשלמו מחיר זול יותר, והשטיח יתייבש בביתכם (מה שלעיתים יכול להיות כיתרון משמעותי)

ניקוי שטיחים במפעל:

תהליך מקצועי – למפעל לניקוי שטיחים שלנו יש את הציוד המתקדם ביותר בטכנולוגיית ניקוי שטיחים עמוק. אנו מבטיחים ניקוי אפקטיבי ואיכותי ללא נזק, ככלל אנו מסוגלים להסיר 100% מהכתמים ללא דופי.

ניקוי עמוק לשטיחים עבים – במפעל שלנו אנו מכניסים תחילה את השטיח למכונת ניעור, כך שעבור שטיחים עבים במיוחד אנו מסוגלים לבצע ניקוי והסרת אבק קפדנית.

ככלל, אנו מתאימים את שיטת הניקוי המומלצת בהתאם לגודל השטיח, סוג הכתם ומידת הניקוי הנדרשת, לאחר שבחנו את אלו הפרמטרים אנו נדע כיצד להתאים עבורכם את הניקוי האפקטיבי ביותר.

הכרות עם שטיחי כותנה - תכונות, יתרונות וחסרונות

שטיחי הכותנה הם אחד הנפוצים בתחום השטיחם. הם מגיעים בגוונים רבים וגדלים שונים, הם יכולים לספר נוכחות חמה ואווירה חמה בכל סוג של חלל, בית או משרד. למרות זאת, כמובן ששטיחי הכותנה אינם מושלמים ואך להם עשוי להיות יתרונות וחסרונות שיש לקחת בחשבון.

באופן כללי שטיחי כותנה מייצרים מהעלים של צמח הכותנה. באופן אישי התכונות שאני אוהב בשטיחי כותנה הינו הסיבולת והגמישות שלה, מה שהופך אותה לאחת החומרים הכי אידיאליים ליצירת שטיחים, אריגים, ובגדים. בנוסף, חומר הכותנה הינו חומר שניתן לצבוע ולהגיע בעזרתו לעיצובים מרהיבים. איכות הכותנה בדרך כלל משנה בהתאם לטכנולוגיה בה ייצרו את השטיח, לכן לפני שבוחרים בשטיח כותנה מומלץ לבדוק את האיכות ואת ההיבטים הנוספים שבו.

תכונות ויתרונות שטיחי כותנה

  • רכים ונעימים – כותנה הינו חומר גלם טבעי ורך הנעים למגע, לכן שטיחים מכותנה מספקים חוויה נעימה לפעילות משפחתית בסלון, אם יש לכם ילדים ואתם מחפשים להושיב אותם על גבי השטיח (ללא אוכל) שטיח מכותנה עשוי להתאים עבורכם.
  • קלי משקל – שטיחים מכותנה הינם יחסית קלים מאשר שטיחים העשויים צמר, ויסקוזה, שאגי או סוגים אחרים. זה עשוי להקל עליכם בעת הזזה או העברה, מה שעשוי להקל עליכם גם בביצוע ניקוי לבד.
  • חזקים ועמידים – שטיחי הכותנה נחשבים למאוד חזקים ועמידים בפני בלאי וקרעים (שוב הכל באופן יחסי לשטיחים אחרים כמו משי).

חסרונות שטיחי כותנה

  • סופגי לכלכוך – לעומת זאת, עם כל היתרונות המשמעותיים, שטיחי כותנה יכולים להיות סופגי לכלוך וכתמים בקלות רבה, מה שיכול לכער את המראה שהם (באשר לניקוי שטיח כותנה אם מבצעים זאת בזמן ניתן להסיר את מירב הכתמים). ייתכן ששטיחי כותנה לא יתאימו לכם לחדרי שינה, מקלחות, מטבח ושאר האזורים בהם הם עשויים להיפגע ולהכתים בקלות.

 

 

תוכן העניינים

שירותים מרכזיים
אודות הכותב
תמונה של אלעד גבאי
אלעד גבאי

בן 46, בעל ניסיון של 20 שנים בתיקון שטיחים, ו10 שנים בניקוי שטיחים, עובד במרכז לחידוש שטיחים, ומפעל לניקוי שטיחים וריפודים. נשוי לעדן ואבא לאורי, ליאור ואדל. תושב ראש העין כבר 10 שנים.
משפט אהוב "לא חיית היום עד שעשית משהו טוב למען אדם אחר שלא יוכל להחזיר לך."

מאמרים שיעניינו אותך...
לקבלת הצעת מחיר
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דילוג לתוכן