ניקוי שטיחים ברמת גן

דף הבית » אזורי שירות » ניקוי שטיחים ברמת גן

תוכן העניינים

ניקוי שטיחים ברמת גן

המרכז לחידוש שטיחים מספק שירותי ניקוי שטיחים ברמת גן כבר למעלה מ-15 שנה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים בכך שאנו מספקים טיפול של ניקוי ותיקון שטיחים וריפודים מהשורה הראשונה. אם אתם מחפשים שירות איכותי ומקצועי הגעתם למקום הנכון. במהלך שנות הוותק שלנו צברנו ידע רב ואנו יודעים כיצד לבצע את הניקוי היסודי והאיכותי ביותר לשטיחים קבועים או שטיחים ניידים, וזה הסיבה שאנו מתאימים את שיטות הניקוי שלנו בהתאם לצורך ולשטיח שלכם. לכן בין כל השירותים שלנו לניקוי שטיחים ברמת גן אנו נבחן את השטיח שלכם בקפדנות ונתאים עבורו שיטת ניקוי שטיחים בבית הלקוח או ניקוי שטיחים במפעל.

לייעוץ והדגמה ללא עלות השאירו פרטים:

טיפול וניקוי שטיחים ברמת גן – 100% שביעות רצון מובטחת

אם אתם כבר לקוחות חוזרים שלנו, אתם בוודאי יודעים ששביעות הרצון שלכם הינה בראש סדר העדיפות שלנו. עוד מהשיחה הראשונה שלכם איתנו הבנתם שכאשר אתם מזמינים אותנו עבור ניקוי השטיח בביתכם אתם תזכו לראות את התוצאות הטובות ביותר לניקוי השטיח, כזה שספק אם חברות אחרות הצליחו לספק לכם.

לכן אנו מספקים 100% החזר כספי במידה ולא עמדנו בהתחייבות שלנו כלפיכם או לא הייתם מרוצים!

אם לא הצלחנו לספק עבורכם את התוצאה שלה ייחלתם וקיוויתם בסיום העבודה, אתם מוזמנים פשוט להודיע לנו על כך ואנו נגיע בשנית ללא תשלום כלל!. אם לאחר מכן אתם עדיין לא תהיו מרוצים מספיק, אנו נבצע עבורכם החזר כספי מלא ללא שום סייג ושאלות מיותרות. אנו עד כדי כך בטוחים בטיב העבודה שלנו שאנו כל פעם מופתעים מחדש מהתוצאות שאנו מסוגלים לספק עבור השטיחים, הריפודים, הספות בד והעור שלכם.

ניקוי מבית המרכז לחידוש שטיחים עשוי להאריך את חיי השטיחים

זה מובן מאיליו שניקוי עוזר בשימוש השטיח והריפוד ברמה האסטטית. אבל האם ידעתם שניקוי מקצועי מבית המרכז לחידוש שטיחים עשוי להאריך את חיי השטיחים שלכם בזמן רב יותר?

כאשר לכלוך, אבק וחול מוטבע בסיבי השטיח שלכם זה עלול לגרום לחיכוך, לבלאי ולנזק רב. אך כאשר תזמינו מנקה שטיחים ברמת גן, כזה שיבצע עבורכם ניקוי עמוק ויסודי, הוא יסיר את מירב הלכלוך והחול שטמון בעומק סיבי השטיח, שכאמור החול והאבק יוצר חיכוך שדומה לסיבי זכוכית, ובכך עלול לקרוע ולהחליש את סיבי השטיח (במיוחד כאשר מדובר על ניקוי שטיחי משי וצמר).

ניקוי בטוח לילדים, חיות מחמד ובאישור משרד הבריאות

בכל הנוגע לבריאות והבטיחות שלכם, של משפחתכם והאורחים שלהם, אנו שמים לכך את מירב החשיבות וזה לגמרי בראש סדר החשיבות שלנו. לכן המוצרים, המכשור, והחומרים בהם אנו משתמשים הינם אקולוגיים, טבעיים, ובאישור מלא של משרד הבריאות ומכון התקנים. אנו משתמשים בחומרים איכותיים שלא רק ישפרו את צבע השטיח שלכם, אלה גם יבצעו עבורו חיטוי עמוק.

באשר לחיטוי ריחות בשטיח אנו מספקים שירות הסרה ונטרול ריחות ברמה הגבוה ביותר. בעזרת טכנולוגיות חיטוי עמוק אנו מסוגלים להעלים לגמרי את הריח. בשונה משיטות ניקוי שונות שמבשמות את השטיח, ולאחר מספר שבועות הריח חוזר, אנו מבצעים נטרול ריחות בשיטה שונה לחלוטין, לא מדובר כאן על בישום השטיח שמתמוגג תוך מספר שבועות, אלה בנטול והסרת מולקולת הריח מהשורש.

 

איתי קליסקי
איתי קליסקי
קרא עוד
שירות מהיר וזמין, הגיע בזמן, עבד בזריזות והשאיר שטיחים כ"כ נקיים! מרגישה שהן חדשות! מחיר הוגן מאוד! ממליצה מכל הלב!
אורה שמואלי
אורה שמואלי
קרא עוד
הגיעו היום לנקות לנו את הספה והשטיחים לאחר מעבר דירה, עבודה נהדרת הגיעו בזמן שאמרו והודיעו כחצי שעה לפני הגעה, ניקיון מעולה עם כלים ברמה, היה מהיר ועבודה יסודית ואפילו ניקו את הרצפה לאחר שסיימו עם הספה כדי להשאיר את הבית כמו שהיה לפני שהגיעו. מאוד מרוצה מהשירות תודה רבה.
חני שוורץ
חני שוורץ
קרא עוד
מאוד מאוד ממליצה של שירותי הניקיון והתיקון של המרכז לחידוש שטיחים. הגיעו בזמן, הסבירו על התהליך והפגינו הרבה ידע ומקצועיות בתחום. העבודה הייתה יסודית ומקצועי. השטיח נראה חדש. מאוד מאוד מרוצים מהתוצאה ומהמחיר.
הדר דנינו
הדר דנינו
קרא עוד
המענה האנושי והאמין בלי מניפולציות הכל ישר ונעים מרגישים שמדברים עם בן אדם אנושי וטוב דבר ראשון שזה לבד מבחינתי הכי שווה בעולם
נאור תורגמן
נאור תורגמן
קרא עוד
תיקון וניקוי שטיחים עושים רק אצל המרכז לחידוש שטיחים. המענה המהיר, התיקון והניקוי המקצועי והשירות שלהם עשו אותי ללקוח קבוע ללא ספק. מזמין אותם שוב בלי לחשוב פעמיים.
הקודם
הבא

שירות ניקוי שטיחים ברמת גן והסביבה

מחפשים שירות ניקוי שטיחים רמת גן? המרכז לחידוש שטיחים מספק שירותי ניקוי שטיחים במפעל או בבית הלקוח בפריסה ארצית רחבה, וכמובן ברמת גן והסביבה. מרבית שירותי הניקיון שלנו מבוצעים על ידי בעלי המקצוע הטובים והמומלצים ביותר, לאחר 15+ שנות ניקוי ותיקון שטיחים, אנו יודעים כיצד לבצע ניקוי עמוק לשטיח שברשותכם, ללא קשר לרמת הכתמים והקושי לניקוי שלהם. אנו מסוגלים לבצע ניקוי כתמי דם, כתמי קיא, טושים, דבק, צואה ושתן ללא רבב, לא תאמינו לאיזה רמת ניקיון אנו מסוגלים להגיע.

מעוניינים בייעוץ והדגמה חינם וללא התחייבות? חייגו אלינו: 072-3712009

תוכן העניינים

שירותים מרכזיים
אודות הכותב
תמונה של אלעד גבאי
אלעד גבאי

בן 46, בעל ניסיון של 20 שנים בתיקון שטיחים, ו10 שנים בניקוי שטיחים, עובד במרכז לחידוש שטיחים, ומפעל לניקוי שטיחים וריפודים. נשוי לעדן ואבא לאורי, ליאור ואדל. תושב ראש העין כבר 10 שנים.
משפט אהוב "לא חיית היום עד שעשית משהו טוב למען אדם אחר שלא יוכל להחזיר לך."

מאמרים שיעניינו אותך...
לקבלת הצעת מחיר
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דילוג לתוכן