ניקוי שטיחים בקריות

תוכן העניינים

ניקוי שטיחים בקריות

אנו במרכז לחידוש שטיחים גאים להיות חברת ניקוי שטיחים בקריות ידידותית לסביבה, לבעלי החיים ולכם, ובכך אנו עוזרים לכדור הארץ ולכם להנות מחומרים טבעיים ואיכותיים במיוחד.

שיטות הניקוי שטיחים בקריות בשיטה המיוחדת שלנו אינה דורשת עשרות ליטרים של מים כדי לגרום לשטיח שלכם להיות שוב נקי, נוצץ וללא חיידקים ואבק. עבור ניקוי שטיחים בבית הלקוח או ניקוי שטיחים מקיר לקיר אנו יכולים לספק ניקוי עם בערך פחות מ- 80% מים ולחות ממה שדורש ניקוי שטיחים בשיטת הזרקה ויניקה. המשמעות היא שהשטיח שלכם חזר להיות נקי ומחוטא ועם זמן ייבוש מהיר הרבה יותר, ובכך אנו דואגים לא להפריע לשגרת החיים שלכם, בין אם מדובר בלקוחות עסקיים או לקוחות פרטיים. עבור ניקוי שטיחים במפעל כולל איסוף והחזרה זה מה שיעשה את ההבדל ויעניק לכם שירות איסוף והחזרה תוך זמן קצר במיוחד.

לייעוץ והדגמה ללא עלות השאירו פרטים:

פתרונות ניקוי מותאמים לשטיח – כך מגיעים לתוצאות הטובות ביותר

אנו במרכז לחידוש שטיחים גאים להשתמש בפתרונות ניקוי ייחודיים ובטוחים עבור כל סוגי השטיחים. שיטות הניקוי שלנו הינם רבי עוצמה ועמוקים, כך שכל שטיח שעובר אצלנו מלוכלך ככל שיהיה יחזור להיות נקי ולאחר חידוש נאה. אנו כל כך בטוחים בשיטות הניקוי שלנו, לא משנה אם מדובר בניקוי צמר, כותנה, שטיחים פרסיים או שטיחים אפגניים בעבודת יד, אנו מתאימים את שיטת הניקיון בהתאם לשטיח שלכם ובכך מסוגלים לספק את התוצאות הטובות ביותר בהסרת כתמים, נטרול ריחות וקרדית האבק.

איתי קליסקי
איתי קליסקי
קרא עוד
שירות מהיר וזמין, הגיע בזמן, עבד בזריזות והשאיר שטיחים כ"כ נקיים! מרגישה שהן חדשות! מחיר הוגן מאוד! ממליצה מכל הלב!
אורה שמואלי
אורה שמואלי
קרא עוד
הגיעו היום לנקות לנו את הספה והשטיחים לאחר מעבר דירה, עבודה נהדרת הגיעו בזמן שאמרו והודיעו כחצי שעה לפני הגעה, ניקיון מעולה עם כלים ברמה, היה מהיר ועבודה יסודית ואפילו ניקו את הרצפה לאחר שסיימו עם הספה כדי להשאיר את הבית כמו שהיה לפני שהגיעו. מאוד מרוצה מהשירות תודה רבה.
חני שוורץ
חני שוורץ
קרא עוד
מאוד מאוד ממליצה של שירותי הניקיון והתיקון של המרכז לחידוש שטיחים. הגיעו בזמן, הסבירו על התהליך והפגינו הרבה ידע ומקצועיות בתחום. העבודה הייתה יסודית ומקצועי. השטיח נראה חדש. מאוד מאוד מרוצים מהתוצאה ומהמחיר.
הדר דנינו
הדר דנינו
קרא עוד
המענה האנושי והאמין בלי מניפולציות הכל ישר ונעים מרגישים שמדברים עם בן אדם אנושי וטוב דבר ראשון שזה לבד מבחינתי הכי שווה בעולם
נאור תורגמן
נאור תורגמן
קרא עוד
תיקון וניקוי שטיחים עושים רק אצל המרכז לחידוש שטיחים. המענה המהיר, התיקון והניקוי המקצועי והשירות שלהם עשו אותי ללקוח קבוע ללא ספק. מזמין אותם שוב בלי לחשוב פעמיים.
הקודם
הבא

יתרונות שטיפת שטיחים על ידי המרכז לחידוש שטיחים

כידוע, שטיחים בדרך כלל מיוצרים על ידי אחד מהחומרים העתיקים והיוקרתיים ביותר כגון, צמר, משי, או עור פרה. משום שסיבי השטיחים מיוצרים על ידי חומרים טבעיים, מומלץ לבצע עבורם ניקוי שטיחים בקריות על מנת לשמור על השטיח רך, נעים ונקי. הדרך הטובה ביותר לניקוי שטיח בקריות או בכל אזור אחר בארץ מבוצע על ידי שיטות ומכשור בעל טכנולוגיית ניקוי עוצמתי ועדין יחדיו. חברות ניקוי שטייחים רבות עדיין מבוצעות ניקוי בשיטות מיושנות כמו בעבר ולא מצליחות להחזיר את השטיח למצב נקי ומחודש. אנו במרכז לחידוש שטיחים נעזרים בטכנולוגיה ומשתמשים במכשור חדיש שמסוגלת לנקות ולהחיות מחדש את השטיחים שלכם, ללא קשר לסוג הכתמים שעל גבי השטיח. המשיכו לקרוא אם תרצו לגלות את שתי שיטות שטיפת שטיחים בקריות הנפוצות ביותר:

ניקוי שטיחים במפעל כולל איסוף והחזרה מהבית

שירות ניקוי שטיחים במפעל על ידי חברת המכרז לחידוש שטיחים זהו השירות הנפוץ, המקצועי והמומלץ ביותר בקרב לקוחותינו (אגב, אנחנו גם מאוד ממליצים על השירות הזה משום שהליך זה אנו מסוגלים להסיר 100% מהכתמים העקשניים והקשים ביותר). ניקוי שטיחים במפעל חדיש זה שירות נוח שמגיע עד לבית שלכם שנמצא בקריות והסביבה, אנו נגיע עד לבית שלכם, נאסוף את השטיח ונעביר אותו שטיפת שטיחים או ניקוי יבש לשטיחים במפעל המקצועי והמתקדם שלנו. ניקוי שטיחים במפעל זה פשוט נוח, תמו הימים שאתם צריכים להזמין בעל מקצוע שיבצע עבורכם ניקוי בבית הלקוח בעזרת מכונת ניקוי ספות בד או כל מכונת ניקוי ספות מקצועית אחרת שבדרך כלל לא תספק עבורכם את הניקוי הדרוש, כך שבהחלט לא תהיו ברוצים. אנו במרכז לחידוש שטיחים מציעים עבורכם את הניקוי האולטימטיבי כולל איסוף והחזרה מהבית, כך שאתם יכולים לשכוח מלכלוך ובלגן בבית שלכם.

ניקוי שטיחים בבית הלקוח עד הבית

עבור ניקוי שטיחים עדינים או שזקוקים רק לריענון קל אנו מספקים ניקוי שטיחים בבית הלקוח. אם אתם מתלבטים בין ניקוי שטיחים במפעל או ניקוי שטיחים בבית הלקוח כדאי שתדעו את ההבדלים.

תיאור

ניקוי שטיחים במפעל

ניקוי שטיחים בבית הלקוח

איפה הניקוי מתרחש?

הנ

יקוי מתבצע במפעל מצויד עם טכנולוגיית הניקוי החדשנית ביותר

הניקוי יתבצע בבית שלכם בעזרת מכשור מקצועי

הסרת כתמים?

תוצאות מרשימות ו- 100% הסרת כתמים

ניקוי איכותי אך לא תמיד ניתן להגיע ל- 100% הסרת כתמים

האם מתאים לכל סוגי השטיחים?

כן! במפעל אנו מסוגלים להתאים את שיטת הניקוי בהתאם לסוג השטיח.

לא, יש שטיחים שאם מבצעים עבורם ניקוי בבית הלקוח עלול להיגרם נזק.

מי אחראי על ייבוש השטיח?

כמובן שחברת ניקוי השטיחים בקריות, אנו אוספים את השטיח מלוכלך ומחזירים אותו לאחר כל תהליך הניקיון כאשר הוא ארוז בניילון ממש כמו חדש.

הייבוש יתבצע בבית הלקוח, לאחר העזיבה של חברת הניקיון אתם תצטרכו לדאוג שלא נוגעים בשטיח בזמן שהוא רטוב. לאחר מכן כאשר השטיח יתייבש שתצרכו להזיז את השטיח למקום שבוא תרצו שהוא יהיה.

מחיר ניקוי שטיחים?

מחיר מעט יותר יקר, אך תוצאות ברמה מעל.

מחיר מעט יותר זול, אך גם התוצאות בהתאם.

לסיכום: אם השטיח שלכם דורש רק ריענון או כאשר מדובר על ניקוי שטיחים מקיר לקיר ניקוי שיבוצע בבית או בעסק שלכם יכול לפק עבורכם את התוצאה הרצויה. אך כאשר מדובר על ניקוי שטיח נייד, עבה כמו שטיח שאגי, או מאוד מלוכלך מומלץ לבצע עבורו ניקוי שטיחים במפעל, אומנם כאשר שואלים אותנו כמה עולה ניקוי שטיחים אנו אומרים שניקוי במפעל עולה מעט יותר יקר – אך גם התוצאות והניקיון שיבוצע תהינה כמה רמות מעל.

מעוניינים לקבל ייעוץ מקצועי ולראות מהי השיטה לניקוי הטובה והמתאימה ביותר עבורכם? שלחו לנו תמונות בווצאפ או חייגו עכשיו: 072-3712009

תוכן העניינים

שירותים מרכזיים
אודות הכותב
תמונה של אלעד גבאי
אלעד גבאי

בן 46, בעל ניסיון של 20 שנים בתיקון שטיחים, ו10 שנים בניקוי שטיחים, עובד במרכז לחידוש שטיחים, ומפעל לניקוי שטיחים וריפודים. נשוי לעדן ואבא לאורי, ליאור ואדל. תושב ראש העין כבר 10 שנים.
משפט אהוב "לא חיית היום עד שעשית משהו טוב למען אדם אחר שלא יוכל להחזיר לך."

מאמרים שיעניינו אותך...
לקבלת הצעת מחיר
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דילוג לתוכן