ניקוי שטיחים בירושלים

דף הבית » אזורי שירות » ניקוי שטיחים בירושלים

תוכן העניינים

ניקוי שטיחים בירושלים

אם אתם מחפשים שירותי ניקוי שטיחים בירושלים באופן איכותי ובמחיר אטרקטיבי אתם יכולים לסמוך על המרכז לחידוש שטיחים. אנו עושים מעל ומעבר לניקוי שטיחים בירושלים והסביבה, ההבדל העיקרי שלנו הינו הסטנדרטים הגבוהים שאנו מחויבים אליהם, כך שלא משנה באיזה שירות תבחרו – תוכלו להיות רגועים שתקבלו את התוצאה הטובה ביותר ו-100% שביעות רצון מובטחת.

לייעוץ והדגמה ללא עלות השאירו פרטים:

שירות אישי ומדויק לשטיח שלכם

אתם לא יכולים לאחל משהו טוב יותר מאשר ניקוי מקצועי עם בעל מקצוע בעל תודעת שירות וניסיון רב. אנו חברה שמתפארת בשירות האישי והמסור שלה, כך שנעזור לכם לפנות את הרהיטים שנמצאים על גבי השטיח וכמובן שננקה אחרינו.

זה לא משנה איפה נספק לכם את השירות ניקוי שטיחים בירושלים (במפעל, בבית הלקוח או עד הבית) אנו נספק עבור השטיח שלכם את הניקוי המותאם והקפדני ביותר בהתאם לסוג הבד ולסגנון הטקסטורה והאריגה שלו. זו הסיבה שאנו תמיד דורשים תמונה של השטיח לפני מתן הצעת מחיר.

 

איתי קליסקי
איתי קליסקי
קרא עוד
שירות מהיר וזמין, הגיע בזמן, עבד בזריזות והשאיר שטיחים כ"כ נקיים! מרגישה שהן חדשות! מחיר הוגן מאוד! ממליצה מכל הלב!
אורה שמואלי
אורה שמואלי
קרא עוד
הגיעו היום לנקות לנו את הספה והשטיחים לאחר מעבר דירה, עבודה נהדרת הגיעו בזמן שאמרו והודיעו כחצי שעה לפני הגעה, ניקיון מעולה עם כלים ברמה, היה מהיר ועבודה יסודית ואפילו ניקו את הרצפה לאחר שסיימו עם הספה כדי להשאיר את הבית כמו שהיה לפני שהגיעו. מאוד מרוצה מהשירות תודה רבה.
חני שוורץ
חני שוורץ
קרא עוד
מאוד מאוד ממליצה של שירותי הניקיון והתיקון של המרכז לחידוש שטיחים. הגיעו בזמן, הסבירו על התהליך והפגינו הרבה ידע ומקצועיות בתחום. העבודה הייתה יסודית ומקצועי. השטיח נראה חדש. מאוד מאוד מרוצים מהתוצאה ומהמחיר.
הדר דנינו
הדר דנינו
קרא עוד
המענה האנושי והאמין בלי מניפולציות הכל ישר ונעים מרגישים שמדברים עם בן אדם אנושי וטוב דבר ראשון שזה לבד מבחינתי הכי שווה בעולם
נאור תורגמן
נאור תורגמן
קרא עוד
תיקון וניקוי שטיחים עושים רק אצל המרכז לחידוש שטיחים. המענה המהיר, התיקון והניקוי המקצועי והשירות שלהם עשו אותי ללקוח קבוע ללא ספק. מזמין אותם שוב בלי לחשוב פעמיים.
הקודם
הבא

ניקוי שטיחים בבית הלקוח

ניקוי שטיחים בבית הלקוח כשמם הם, ניקוי לשטיח שמבוצע בביתכם הפרטי. זה עשוי להישמע טוב וקל מתמיד, אך כדאי שתדעו ששיטה זו עשויה לא לספק את מבוקשכם בניקוי עמוק וקפדני למדי. ניקוי שטיחים בבית הלקוח מבוצע בעזרת חומרי ניקוי אנזימתיים ועל ידי מכשור רב עוצמה ותעשייתי (כמובן שישנן חברות שנעזרות בציוד פשוט ולא מקצועי, בדרך כלל תוכלו למצוא זאת בעזרת מחיר ניקוי שטיחים בזול) אך עם כל זאת, אם תרצו שהשטיח שלכם באמת יהיה נקי ולא רק למראית עין ניקוי שטיחים בבית הלקוח הוא לא הבחירה המתאימה עבורכם ומומלץ שתזמינו ניקוי שטיחים במפעל. משום שהשטיחים צוברים אבק ולכלכוך רב שניתן לנקות רק בעזרת כמויות של מים לא ניתן לבצע זאת בבית משום שלאחר מכן נדרש להכניס את השטיח למכונת סחיטה ייעודית, מה שככל הנראה אין לכם בבית. מעבר לכך, ניקוי שטיחים בבית הלקוח בירושלים עשוי להיות מסורבל עבורכם בדאגה על ייבוש ראוי לשטיח ( מה שעשוי להקשות עליכם בימי החורף או במרפסת עם חשש לצואה של יונים וציפורים).

ניקוי שטיחים בקיטור

למעשה ניקוי שטיחים בקיטור דומה מאוד לניקוי שטיחים בבית הלקוח, אך זה תלוי לאיזה ניקוי אתם מתכוונים. בדרך כלל כאשר מדברים על ניקוי שטיחים בקיטור מדובר על ניקוי בעזרת מים חמים במיוחד אשר הופכים להיות כמו הדים, מה שעוזר בתהליך הניקוי. ניקוי שטיחי בקיטור מתאים במיוחד לשטיחים סטנדרטים בעבודת מכונה, חשוב לא לבצע ניקוי שטיחים בקיטור לשטיחים בעבודת יד או מכותנה.

ניקוי שטיחים במפעל

כמובן שניקוי שטיחים במפעל זוהי הבחירה המושלם עבורכם, בתהליך זה אתם לא צריכים לדאוג לשום דבר, אנו נגיע עד לבית שלכם, נאסוף את השטיח, נשנע אותו למפעל שלנו, ננקה אותו היטב בעזרת תהליך ניקוי עוצמתי ב-8 שלבים קפדניים, נייבש אותו בחדר מבוקר טמפרטורה, נארוז אותו, ונשלח אותו בחזרה לביתכם תוך זמן קצר במיוחד. לניקוי שטיחים במפעל יש את אופציית ניקוי הטובה והאיכותית ביותר, אם כי מחיר ניקוי שטיחים במפעל עשוי להיות מעט יקר יותר מאשר ניקוי שטיחים בבית הלקוח, אך אל תשכחו שגם התוצאה היא שונה לגמרי!!.

בתהליכי ניקוי שטיחים במפעל השטיח שלכם יעבור תחילה מספר תהליכים מקצועיים:

סקירה מקצועית והתאמת חומרים ושיטת ניקוי

מכונת ניעור – בעזרת אלפי חובטים עדינים השטיח שלכם ינוקה מכל החיידקים, קרדית האבק והלכלוך הפנימי.

השריית השטיח – בשלב זה השטיח שלכם יוכנס לאמבטיית ניקוי בעזרת חומרים איכותיים ומותאמים לסוג השטיח, כולל שטיחים פרסיים, שטיחים אפגניים ושטיחים סינטטיים.

קרצוף השטיח – מכונת הקרצוף שלנו הינה מכונה אוטומטית שמבוקרת על ידיד אחד מאנשי הצוות, מכונה זו הינה בעלת 4 מברשות קרצוף עדינות במיוחד. כך שהשטיח שלכם יקורצף בקפדניות וינוקה ללא רבב.

שטיפת השטיח – בעזרת לחץ מבוקר נשטוף את השטיח עם חומרים ייחודיים לריכוך מקסימלי.

סחיטת השטיח – כעת השטיח נקי אך ספוג במים, בעזרת מכונת סחיטה מותאמת נבצע סחיטה יסודית לשטיח, מה שלא ניתן לבצע בבית הלקוח. כאמור לסחיטת השטיח יש חלק קריטי וחשוב בתהליך הניקוי, במידה ולא סוחטים את השטיח כראוי הוא עלול לא להתייבש וליצור עובש טחב וחיידקים, אז חשוב שתשימו לב שהחברת ניקוי שטיחים בירושלים שאתם מזמינים נעזרת במכשור איכותי ומקצועי.

תליית השטיח – נתלה את השטיח שלכם בחדר או במקום ייעודי לכך, תוך שמירה מרבית על טמפרטורה מתאימה וללא שמש.

אריזת השטיח – אנו נעטוף את השטיח שלכם בניילון איכותי ונדאג לכך שהשטיח שלכם יחזור לביתכם ממש כמו חדש, הוא עשוי להיראות טוב יותר אפילו משטיח חדש.

ניקוי יבש לשטיחים

ניקוי יבש לשטיחים מתאים בעיקר לשטיחים עדינים מאוד כגון ניקוי שטיחים משי, ניקוי שטיח צמר לא מעובד, או ניקוי שטיחים מקיר לקיר כאשר המטרה היא לדאוג לזמן ייבוש קצר ככך שניתן ( לאחר ניקוי שטיחים מקיר לקיר באופן יבש נצרך לא לעמוד על השטיח שעה בלבד). שיטה זו מתאימה בעיקר לניקוי שטיחים שהיצרן דורש זאת.

מעוניינים שנתאים עבור השטיח שלכם את שיטת הניקוי הטובה ביותר? חייגו אלינו עוד היום לייעוץ מקצועי בחינם: 072-3712009

תוכן העניינים

שירותים מרכזיים
אודות הכותב
תמונה של אלעד גבאי
אלעד גבאי

בן 46, בעל ניסיון של 20 שנים בתיקון שטיחים, ו10 שנים בניקוי שטיחים, עובד במרכז לחידוש שטיחים, ומפעל לניקוי שטיחים וריפודים. נשוי לעדן ואבא לאורי, ליאור ואדל. תושב ראש העין כבר 10 שנים.
משפט אהוב "לא חיית היום עד שעשית משהו טוב למען אדם אחר שלא יוכל להחזיר לך."

מאמרים שיעניינו אותך...
לקבלת הצעת מחיר
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דילוג לתוכן